Najczęstsze pytania (FAQ)

  1. Kiedy mogę się spodziewać realizacji zamówienia?
  2. Czy mogę otrzymać odroczony termin płatności?
  3. Jaką firmą kurierską zostanie wysłane moje zamówienie?
  4. Czy mogę otrzymać fakturę vat proforma?
  5. Czy lampy zawierają żarówki w komplecie?
  6. Co to znaczy, że towar dostępny jest na zamówienie specjalne?
  7. Czy istnieje możliwość odbioru osobistego w sklepie?
  8. Czy przed zakupem mogę obejrzeć lampę w sklepie?
  9. Czy mogę zapłacić kartą?
  10. Czy mogę zapłacić poprzez Dotpay lub payU?
  11. Czy mogę otrzymać kod rabatowy?
  12. Kiedy otrzymam zwrot wpłaconych środków w przypadku rezygnacji z zamówienia?
  13. W jaki sposób mogę zwrócić towar?
  14. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie lub mailowo?
  15. W jaki sposób przebiega procedura reklamacji?
  16. Kto ponosi koszty przesyłki w przypadku zwrotu towaru?
  17. Gdzie mieści się sklep stacjonarny?
  18. W jakim kraju został wyprodukowany dany produkt?
  19. Czy mogę zmienić dane na fakturze?

Odpowiedzi.

1. Kiedy mogę się spodziewać realizacji zamówienia?

Termin realizacji zamówienia zależy od specyfiki produktu. W przypadku produktów znajdujących się w naszym magazynie wysyłka wynosi maksymalnie 2 dni robocze od daty zaksięgowania płatności na naszym koncie (przy płatności przelewem) lub od daty złożenia zamówienia (przy płatności za pobraniem). Realizacja zamówień towarów opatrzonych informacją „Produkt dostępny na zamówienie specjalne” może wynieść od 7-30 dni w zależności od producenta.

2. Czy mogę otrzymać odroczony termin płatności?

Płatność w odroczonym terminie nie jest dostępna. Sklep internetowy przyjmuje płatności w formie przelewu przed rozpoczęciem realizacji zamówienia lub w formie płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki.

3. Jaką firmą kurierską zostanie wysłane moje zamówienie?

Zamówienia realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD Polska.

4. Czy mogę otrzymać fakturę VAT proforma?

Tak. W celu otrzymania faktury VAT proforma należy zwrócić się z wnioskiem telefonicznym lub mailowym po złożeniu zamówienia.

5. Czy lampy zawierają żarówki w komplecie?

W zależności od producenta w oferowanych produktach oświetleniowych mogą znajdować się źródła światła. Informacji na temat dostępności źródła światła w zestawie należy szukać w opisie produktu.

6. Co to znaczy, że towar dostępny jest na zamówienie specjalne?

Określenie „towar dostępny jest na zamówienie specjalne” oznacza, że dany produkt nie  jest przechowywany w naszym magazynie i sprowadzany jest bezpośrednio od producenta na indywidualne życzenie klienta.

7. Czy istnieje możliwość odbioru osobistego w sklepie?

Obecnie możliwość odbioru osobistego w sklepie nie jest dostępna.

8. Czy przed zakupem mogę obejrzeć lampę w sklepie?

Produkty dostępne w sklepie internetowym oceniać można jedynie na podstawie zdjęć i informacji zawartych na stronie internetowej sklepu lub u producenta.

9. Czy mogę zapłacić kartą?

Jedynymi dostępnymi środkami płatności w sklepie internetowym jest płatność przelewem lub gotówką przy odbiorze.

10. Czy mogę zapłacić poprzez Dotpay lub payU?

Dokonywanie płatności za pośrednictwem Dotpay lub payU obecnie nie jest możliwe.

11. Czy mogę otrzymać kod rabatowy?

Kody rabatowe to specjalne wyróżnienia. Nagradzamy nimi naszych Klientów w różnych okolicznościach i przy specjalnych okazjach. Warto obserwować nas na portalach społecznościowych, gdzie odbywają się losowania/są udostępniane specjalne kody rabatowe.

12. Kiedy otrzymam zwrot wpłaconych środków w przypadku rezygnacji z zamówienia?

Zwrot wpłaconych środków nastąpi w terminie do 14 dni, od chwili zaakceptowania decyzji o anulowaniu zamówienia.

13. W jaki sposób mogę zwrócić towar?

W przypadku zwrotu zamówienia należy postępować zgodnie z instrukcjami zawartymi w Regulaminie sklepu internetowego atat.pl  §6 Odstąpienie od umowy.

14. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie lub mailowo?

Złożenie zamówienia telefonicznie lub mailowo nie jest możliwe, ze względu na konieczność zaakceptowania regulaminu przez Kupującego. Zamówienia przyjmujemy wyłącznie drogą elektroniczną, za pośrednictwem sklepu internetowego atat.pl.

15. W jaki sposób przebiega procedura reklamacji?

W przypadku reklamacji towaru należy postępować zgodnie z instrukcjami zawartymi w Regulaminie sklepu internetowego atat.pl §5 Reklamacja.

16. Kto ponosi koszty przesyłki w przypadku zwrotu towaru?

Zgodnie z postanowieniami Regulaminu sklepu internetowego atat.pl §6 Odstąpienie od umowy, punkt 5, koszty wysyłki zwracanego produktu ponosi Kupujący.

17. Gdzie mieści się sklep stacjonarny?

Przedsiębiorstwo Handlowe A-T S.A posiada ponad 100 placówek na terenie całej Polski. Spis sklepów stacjonarnych znajduje się pod adresem: http://www.at-krotoszyn.pl/spis-placowek/.

18. W jakim kraju został wyprodukowany dany produkt?

W naszej ofercie znajdują się produkty produkowane przez producentów z całego świata, co uniemożliwia jednoznaczną odpowiedź na powyższe pytanie. W celu ustalenia kraju pochodzenia danego wyrobu osoba zainteresowana może skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.

19. Czy mogę zmienić dane na fakturze?

Istnieje możliwość zmiany danych na fakturze, w tym celu należy zwrócić się z wnioskiem telefonicznym lub mailowym po złożeniu zamówienia.