Światło idealnym narzędziem marketingowym

Dzisiejszy wpis będzie dość nietypowym, ponieważ będzie dotyczył dziedziny marketingu. Dowiecie się tego, że odpowiednio wykorzystane oświetlenie może stanowić mocny aspekt w rękach sprzedawcy. Jeśli nam nie wierzycie, sprawdźcie sami, że światło idealnym narzędziem marketingowym będzie w dobrych rękach, jeszcze lepszego sprzedawcy.

Świetlne dekoracje

Właściciele sklepów powinni rozważyć inne rozwiązania, aniżeli wyłącznie kampanie reklamowe, czy też newslettery. Jest również sposób, aby przyciągnąć uwagę twoich klientów tak, aby nie przeszli obojętnie obok wystawy twojego sklepu. Ten rodzaj visual merchandisingu jest atrakcyjnym dla oka, bezpiecznym, a także niskobudżetowym narzędziem marketingowym. Mowa o dekoracjach świetlnych LED.

witryna sklepowa

Witryna sklepowa jest pierwszym aspektem, który zauważasz w ujęciu całego sklepu. Owszem, produkt jest na wystawie, jednak jest on drugorzędnym zauważalnym atrybutem. Komunikacja, atmosfera oraz tworzenie osobowości dla twojego biznesu są podstawowymi celami dla wystawy twojego sklepu.

Zasady budowania witryny sklepowej

Dekoracyjne światła LED w wewnętrznych witrynach sklepowych mogą ukazać walory produktów, opakowań, a także całości kompozycji wystawy sklepowej, zachęcając klientów do wejścia i dokonania zakupu.

Ciekawostka! Wskazówka!

Delikatne mini lampki LED mogą być zastosowane pod szkłem, aby doświetlić produkty – są bezpieczne, nie nagrzewają się, więc nie zrobią krzywdy przy dotykaniu szkła. Mogą być również zawieszone wzdłuż okna witrynowego, czy owijać produkt.

Dekoracje oświetleniowe na witrynie wystawowej powinny być również zostawione na noc, nawet na parę godzin. Jeśli jesteś w okolicy jedynym sprzedawcą, którego firma ma w witrynie światła, będziesz również jedynym sklepem, który zauważą ludzie w nocy. Będziesz największym smakołykiem wizualnej stymulacji.

Ciekawostka! Porada!

Energooszczędne LED-y pozwolą ci na to, aby móc je używać przez 24h przez siedem dni w tygodniu bez przerwy i bez ogromnych kosztów.

Sklepy detaliczne, puby, duże sklepy odzieżowe, cukiernie, kawiarnie, kwiaciarnie, piekarnie oraz wiele wiele innych typów biznesów stosuje oświetlenie dekoracyjne LED, podnosząc tym samym zainteresowanie swoich klientów oraz przyciągając uwagę do swojej witryny.

Światło idealnym narzędziem marketingowym, które nie tylko jest wysoce energooszczędne, a także skuteczne, gdyż przyciąga uwagę klientów, powodując zwiększony ruch w sklepie, a także ilość zakupów.

witryna sklepowa

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someonePrint this page
Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii, Blog A-T, Ciekawostki, Oświetlenie, Porady praktyczne, Źródła inspiracji i oznaczony tagami , , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz